stallivet

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Caroline Hedqvist - 23 februari 2011 21:59

Dagens smiley är...*trummvirvel*

   Den här! Ridning :D


Kram

/Caroline

  

Av Caroline Hedqvist - 23 februari 2011 21:46

Fullständiga namn: Günther

Smeknamn: Günther

Kön: Valack

Ålder: 13(?)

Färg: Ljusfux

Tecken: Bläs

Berätta en sak om hästen: Günther tycker om att hoppa! MYCKET!! XD


Kram

/Caroline


Av Caroline Hedqvist - 23 februari 2011 20:44

Hade Mona idag igen :) Vi var 9 st men som tur är så fick vi vara i stora, gud så skönt, det var ju iskallt idag :S Vi hade inte markarbete idag som jag trodde utan det var dressyr igen ;) Vi skulle fortsätta med skänkelvikningarna men först så värmde vi upp :) Vi galopperade äntligen allihopa runt spåret!!! :D Det gick superbra för alla och alla galopperade hela tiden :D Mona var superduperduktig och galopperade hela tiden, hon brukar ju vara så tjurig och ställa sig med huvudet i hörnet när man ska galoppera men han har aldrig varit så för mig, jag är jättenöjd :) Sen så gjorde vi skänkelvikningar, orkar inte förklara i vilken bana vi gick men vi gjorde det på två ställen och A-L tittade på ett ställe och då gick det självklart bättre där A-L inte tittade, men sen så gick det bra överallt :D Men jag har börjat hitta knapparna på Monis nu och allting går som jag vill :) A-L sa att det gick superbra och att jag ska vara jättenöjd och att jag rider Mona jättebra :D Nöjd med lektionen och med lilla Mona :) 


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards