stallivet

Alla inlägg under januari 2011

Av Caroline Hedqvist - 9 januari 2011 00:43

Usch vad jag kan bli arg på bloggplatsen ibland! Hur många gånger har man inte suttit och skrivit ett inlägg som är hur långt som helst, så när man ska spara det så kommer inloggningsrutan upp och det står "Du har blivit utloggad" och det är bara att börja om med allt... Och just idag hände en sak som aldrig hänt förut. Jag skulle länka till en sak och när jag markerade och tryckte på det lilla kedjan så stod det "Popup blockerare detekterad. Ta bort den för att fortsätta" eller något liknande. Så jag klickar uppe på inställningar och trycker på "blockera popup fönster". Den var i kryssad så jag tog bort det alltså. Så prövar jag att trycka på kedjan igen, men samma problem uppstår igen, jag blir så ARG! :@ Nu kan jag inte använda smileys heller! :@ Vet inte vad jag ska göra... suck...


Kram

/Caroline 

Av Caroline Hedqvist - 9 januari 2011 00:05

Imorgon så ska jag, Ida, och Cissi gå på stan igen! ;) Det ska bli jättekul! :D Hade egentligen inte planerat att köpa någonting men nu så här på kvällen så kom jag på lite saker! ;)

Hörsnäckor - Vill ha i rosa på något vis! :D

Halsband - Har typ INGA halsband att ha lite mera så där "vardagligt" eller vad man ska säga! :/ Vill ha med massa såna där knasiga berlocker! :D

Örhängen - Har slarvat bort typ en av alla mina par av örhängen...


Få sen om jag köper något överhuvudtaget men det här är min inköpslista i sånt fall... :)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 8 januari 2011 21:45

Dagens smiley bli...*trummvirvel*

   Den här! Vi hade världens flummigaste tjejkväll här hemma! ;)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 8 januari 2011 14:28

Jag ska aldrig mer ha filmkväll. ALDRIG! Förra gången jag hade filmkväll var samma dag som julavslutningen i skolan. När vi var i kyrkan så fick vi veta att en av mina kompisar(som skulle vara med på filmkvällen)hund skulle avlivas samma dag. Nu ska jag ha en ny filmkväll. Fick ett telefonsamtal imorse. Gissa vad jag får höra? Jo, en annans kompis(som ska vara med på filmkvällen)hund ska avlivas. Samma dag. Hur kul tror ni att det känns, både för henne och för mig som skulle försöka göra en rolig kväll för oss? Nej, om det är så här det ska vara så är det nog inte meningen att jag ska ha filmkväll.


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 7 januari 2011 22:13

Ja, nu känner jag det där suget efter att hoppa! Ja, med en häst då såklart, hade jag velat hoppa själv så hade det ju varit lätt att lösa. Men nu vill jag hoppa med en häst! Hästhoppning! :D


Ja, jag vill hoppa! HUR DET ÄR GÅR!


Kram

/Caroline 

Av Caroline Hedqvist - 7 januari 2011 21:00

Dagens smiley blir....*trummvirvel*

   Den här! Cissi var här...IGEN! ;)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 7 januari 2011 17:50

Vi fick låna en våg av grannen, en som var mycket känsligare, och vägde hamstrarna igen, och alla gick upp några gram! Så nu är det såhär:


Zip - 44 gram - skillnad + 4 gram! :O


Zap - 46 gram - skillnad +1 gram


Ivory - 46 gram - skillnad +1 gram


Snowstar - 38 gram - skillnad +3 gram! :D


Nöjd särskilt med nya Zips vikt!


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 7 januari 2011 17:17

  


Klicka på bilden för att komma till tävlingen! :)


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards