stallivet

Alla inlägg under januari 2011

Av Caroline Hedqvist - 14 januari 2011 17:33

Har suttit och lyssnat på Pinks låt Sober några gånger nu, och hon sjunger en så himla uppenbar sak? XD Tror att det är så här hon sjunger "When it´s good then it´s good, till it goes bad"? Ja såklart? XD Självklart så är saker och ting bra tills det blir dåligt? Whoot the foot lixom? XD XD

Ni behöver ju inte titta på hela videon för vissa scener är lite olämpliga... XD

2:44 - 2:49 så sjunger hon det XD

Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 14 januari 2011 17:30

Haha, sitter och titta på tv nu och så står det så här "Snart: Hål i väggen" och jag älskar det programmet. Så jag skrek ju såklart rätt ut "Åh kolla, det är snart hål i väggen!". Då tittar Cissi på mig och säger "Va?!" HAHAHAHA! XD XD Snacka om liiite fel ordval! :D


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 14 januari 2011 16:11

Jag ska bara säga att pommes frites och att gå hem från skolan passar bra ihop! Cissi blev hungrig när vi precis skulle lämna skolområdet och frågade om hon fick låna pengar av mig. Hon skulle såklart gå till pizzerian och köpa pommes frites! :) Så det gjorde vi och det var jättegott! LOL Nu sitter vi i soffan och tittar på Australien Masterchef eller vad det nu heter och flummar såklart! ;) Och jag är sjukt sugen på choklad! :O :O Senare ska jag gå och köpa chips, mamma och pappa ville det? ;) Goooooott :P


Kram

/Caroline 

Av Caroline Hedqvist - 14 januari 2011 08:25

Sitter i skolan och har supertråkigt...-.- Lärarna är inte här är fast nu är jag plötsligt i klassrummet! XD Hoppas ni förstod det där! ;) Imorgon så är det Hästskötarmöte i stallet, det ä sju kurser tror jag och går man alla så kan man göra ett prov för att få ett hästskötardiplom! :) Det vill jag ha! XD XD Nu måste jag nog slå ner locket på datorn men jag bloggar mer i eftermiddag! :D


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 13 januari 2011 22:05

Dagens smiley blir...*trummvirvel*

   Den här! Jag var i stallet... träffade Speicin! :D


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 13 januari 2011 21:48

Idag var jag i stallet igen. Åkte dit med Cissi. Vi gjorde inte så mycket egentligen, gick bara rutn och kollade läget lite, jag borstade så klart min lilla Speic och Cissi borstade Nisse, han har typ blivit hennes favvo!   Sen så... åkte vi hem! LOL Jag vet, egentligen aningen onödigt stallbesök(om dom kan bli onödiga?)men jag ville så gärna!   


Kram

/Caroline 

:@

Av Caroline Hedqvist - 13 januari 2011 09:01

Nu har skolan gått över gränsen! :@ När vi började skolan så fick vi egna skåp, jag fick näst längst ner och var SÅ sur över det! Vadå, SÅ kort är jag väl inte?! Men jo, där skulle jag ha mitt skåp. Och nu kommer vi till skolan på morgonen och får veta - vi ska byta skåp! Vi ska ha nummer på vårat skåp, och få ett lås från skolan med det nummret på, bara för att så många inte hade egna lås trots att skolan sa att dom måste! :@ Så nu har jag fått byta skåp - jag har hoppat ner till längst ner! Jag måste ligga ner för att se ordentligt in i skåpet! Plus att den idioten till kille som ska ha mitt gamla skåp vägrar att ge tillbaka den spegel som jag satte in i skåpet! :@ :@ Så nu vet jag inte vad jag ska göra, för byta skåp till ett högre upp, NEJ DET FÅR JAG INTE!  Och den där spegeln "Jo men den måste du ju får tillbaka" säger lärarna, kommer dom att ta tag i det?! Nej, inte innan jag börjar tjata så mycket att dom inte orkar mer och går och tar loss den där spegeln! JAG ÄR SÅ ARG!   


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 13 januari 2011 08:28

Nu kan jag äntligen ladda upp den hr filmen på bloggen! Det har varit något knas med mitt youtube så att det inte gick att ladda upp filmer men tack vare den här nya videofunktionen på bloggplatsen så kan jag ju ladda upp den direkt!   


OBS Varning för flummig film!


   Varsegoda, enjoy!   


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards