stallivet

Alla inlägg under januari 2011

Av Caroline Hedqvist - 22 januari 2011 18:00

Idag var det alltså stallfia igen! Vi var från början tre st, jag, Ida och Cissi och sen kom två tjejer till ;) Vi hade Åsa som "stallfieledare" eller vad man nu ska säga. ^^

Det vi gjorde idag var:


-Fylla höpåsar

-Släppa ut hästar i hagen

-Mocka

-Fodra

-Ta in hästar igen ^^


Tror inte att jag glömde något ;)

Sen hade vi ju familjeridning också, men den berättar jag om i nästa inlägg ;)


Imorgon är det stallfia igen, Cissi ska vara med imorgon igen och vi ska se om hon får rida också, hoppas det! ;) 


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 21 januari 2011 22:07

Ledsen för att jag inte bloggat någonting men jag har varit upptagen hela dagen ;)   

Så det blir tyvärr bara ett eller två inlägg idag, måste gå och lägga mig alldeles strax.  :/ Imrogon blir det alltså stallfia först fram till typ ett, och sen ska jag rida lilla Lilly på Familjeridningen! Det blir jag, Ida, Cissi, Agnes, Malin och Cissis mamma. :D Det ska bli jättekul, även om det inte är lika roligt som en vanlig lektion :) Nu mååååste jag gå och lägga mig, det blev inte ett så långt inlägg som jag hoppats menmen... jag ska blogga massor imorgon och ta igen för idag ;)


Kram

/Caroline 

Av Caroline Hedqvist - 21 januari 2011 21:00

Dagens smiley blir... *trummvirvel*

   Den här! Cissi ska sova här XD :)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 20 januari 2011 20:45

Dagens smiley blir...*trummvirvel*

   Den här! Flummdag! ;)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 20 januari 2011 19:45

Rosa gris? Men vadådå, alla klassiska tvgrisar är ju rosa? Men har nå någonsin sett en sån här då?!

   (Tydligen har jag aldrig heller sett en sån...)

Nämligen en ROSA NORDEAGRIS! :D Jag ska ha den på nyckeln till min ryktlåda så att den blir lättare att hitta i fickan, nyckeln är så liten. Den förra gris jag hade var genomskinlig och den gick sönder XD Vem som hade sönder den nämner jag inte...*host*cissi*host*...

*nöffnöff* Lika som bär va?

  

Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 20 januari 2011 19:28

Jag såg just en riktigt skum reklam på tv där en kille i minatyr hoppade upp från toalettstolsknappen och sen ställde han sig på den typ och spolade flera gånger eller nåt? XD Whoot the foot?


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 20 januari 2011 18:50

GAAAAAAH, bvadadadablufragirhajfbaidh!!!! Vad jag blir arg när ifokus, krånglar, jag vill ju så gärna gå in och så kommer det här upp!!!!   

   GAAAAAAAAAH! Nu ska jag gå och slå lite på fisken som det blir till middag, så är jag avreagerad efter det...


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 20 januari 2011 17:12

Nu har Cissi och jag flummat rätt mycket, om vad vill ni inte veta XD Och nu ska vi båda sätta oss och skriva klart våran läxa som var någon uppgift om verb och adjektiv och hela den där grejen ;) Så nu ska jag göra det, byebye! :D Just det, Cissi hade ingen att va med efter skolan så hon frågade om hon kunde vara med mig, och ja sa att nej, jag ska städa, och då sa hon att hon skulle hjälpa mig igen, bara för att få va med nån XD Tacktack! :D


Kram

/Caroline 

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards