stallivet

Alla inlägg under januari 2011

Av Caroline Hedqvist - 30 januari 2011 20:27

  

                    

Älskar dig... <3


Kram

/Caroline

:)

Av Caroline Hedqvist - 30 januari 2011 19:42

Idag var jag och Ida i stallet :D Vi hann med asmycket idag! :O När vi kom dit så gick båda våra hästar på lektion så vi tittade på den tills den var slut. När lektionen var slut så hjälpte vi A-L att fodra gamla stallet :D Sen så putsade vi hästarnas träns, eftersom att dom åt så vi ville inte störa dom genom att rykta då ;) Vi putsade inte så jättenoga idag för på tisdag så ska vi göra värsta storrengöringen av tränsen, då ska vi putsa till armarna faller av XD Sen så gick vi och ryktade hästarna, som tur är så var det folk i båda stallen så vi slapp stå med varandra när vi ryktade ;) Vi ryktade inte så länge men ändå så hann vi båda med så mycket under rykten! Det är ju superbra :D Speicin blev alldeles ren och fin också :) Fast Ida och jag kom fram till en sak, och det är att när hästen ser ren ut så ska man inte börja gräva i pälsen ner till huden på dom XD Dä ä inte bra...  När vi ryktat så åt vi, vi var vrålhungriga om någon är intresserad XD Sen så gjorde jag en liten rensning av min ryktlåda, det behövdes XD Och sen var det time to go home ;)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 29 januari 2011 21:57

Imorgon så ska jag åka till stallet redan kl 13.00 :) Extra tidigt för att hinna både putsa träns och rykta :) Det har jag inte berättat men Drutten har ju flyttat till andra stallet nu så vi kan inte prata när vi ryktar... :/ Det suger...

Men det ska bli kul att vara i stallet imorgon ändå XD


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 29 januari 2011 21:00

Dagens smiley blir...*trummvirvel*

   Den här! Har känt mig otroligt flummig hela dagen...


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 29 januari 2011 20:47

Nu har Ida och jag en sån där asskön konversation igen:


Ida: MSN innan jag ska logga ut? :)

Jag: Men Ida, mitt MSN funkar ju inte! XD

Ida: Jaaaa juuust det... 

*vi börjar snacka om virus till mac*

Ida: Men vi kan väl snacka på Ichat istället? :)

Jag: Neeeeeejeeee, det är så segt att chatta på ichat... Du kan väl skaffa skype?

Ida: Neeeej vi gör det i skolan istället, det går fortare! Svar på min ;) : och sen nå konstiga tecken? XD

Jag: Varför skrev du en smiley?

Ida: Hade tråkigt XD När skulle du åka till hööks?

Jag: Imrogon hade jag tänkt men blir nog på måndag XD

Ida: VILL MEEEED!! XD

Jag: PSYYYYYYK!!! Världens skönaste inlägg på bloggen XD

Ida: Haha asgarvar XD Hoho


Jag <3 Idas och mina konversationer XD


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 29 januari 2011 20:33

Jag är väldigt sjuk. Beroendesjuk alltså!!! XDXD Tror att båda jag och Ida har fått den här sjukdomen! Även kallat shoppingiasus beroendeiasus, en mycket allvarlig sjukdom som påverkar en stor del av det lilla vett man har i hjärna, det gör att man helt enkelt bara vill SHOPPA DYGNET RUNT! Har man en sköthäst som äger ut så får man en ännu allvarligare form av denna sjukdom. Man vill åka till


HÖÖKS



jämt!!!!!!!! Ida, om du läser det här nu, åk till psyken genast, innan du skadar en annan människa! Jag tar på mig en tvångströja och åker nu, vi ses där!!!!


Ps Psyken, även kallat Höööööööööööks!!!!!!


Kramilamilamilami...*psykad*

/CAAAAAAAAAAAJJOOOOOJINNNNNEEEEEEEE *FÅR RYCK OCH SLÅR SÖNDER DATASKÄRMEN*

Av Caroline Hedqvist - 29 januari 2011 16:20

  

(klickbar bild)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 28 januari 2011 20:45

Dagens smiley blir...*trummvirvel*

   Den här! Vet inte varför.... XD


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards