stallivet

Alla inlägg under januari 2011

Av Caroline Hedqvist - 22 januari 2011 20:13

Zip... <3


  

Zap...<3


  

Molly...<3<3


  

Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 22 januari 2011 19:25

Är det någon mer än jag som "spelar" Howrse? Det kan ju uppfattas som lite töntigt eller nåt, men det är jättekul faktiskt, eller iallafall när man spelat ett tag, början är tråkig! :/ Men man blir lätt beroende! Akta er för det! :D ;)

   Min häst heter så fantasifullt... Speicin... (A)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 22 januari 2011 19:19

Vad är erat favoritgodis? :D 

 Mitt är nog allting som är SURT! Jag älskar verkligen sura godisar, såååååå goott!!! :D :D Som sagt...

Vilket är erat favoritgodis?

  

Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 22 januari 2011 19:08

Cissi kom just... och gissa vad hon hade med sig? En stooor flaska julmust!!!! Mumma!!!!! :D GOOOOOOTT!!!!! :D:D XDXD

  

Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 22 januari 2011 18:55

Det MÅSTE jag ju berätta! :D Cissi ska sova här idag igen har det blivit bestämt, för att hon ska med imorgon till stallfian också! :) Det ska bli kul, vi får se hur mycket vi flummar idag! ;) Antagligen MYYYYYCKET! :D Nu vet jag inte mer vad jag ska skriva mer i det här inlägget..


Kram

/Caroline 

Av Caroline Hedqvist - 22 januari 2011 18:53

Längre än så tog det inte! :O Nu har jag redan kommit på asmycket att blogga om! :D Vänta er MÅÅÅÅÅÅNGA inlägg! ;)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 22 januari 2011 18:49

...vad jag ska blogga om... Jag lovade ju att blogga jättemycket idag för att ta igen för igår... Nu måste jag fundera en stund... Vi får se hur länge jag behöver fundera...


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 22 januari 2011 18:13

Idag var det ju familjeridning på hamre igen, det var så himla poppis och det var många som aldrig hann vara med förra gången. ;) Vi var FJORTON stycken, helt sjukt! Vi fick precis plats, man fick gå upp i rumoan på hästen framför typ jämt! :/


Jag hade(har jag berättat det)lilla Lilly, och hon var supersnäll XD Bara så att ni vet :) Vi började med att skritta rätt mycket, det var ju nån som knappt suttit på en häst i hela sitt liv så vi behövde ju ta det lungt! Vi gjorde lite halter och slalom i skritt, i slalomen gick hon jättefint och "böjde sig kring innerskänkeln" som Åsa sa att hon skulle göra ;) Sen fick vi trava lite i båda varven, där gick hon också jättebra :D Sen gjorde vi några ridvägar i skritt. Sen fick vi dela upp oss på volterna, dom som alltid galopperade på sin vanliga lektion(dom som red vanlig lektion) fick gå upp på C-volten och dom som inte alltid gjorde det fick gå upp på A-volten. Men det blev så många som skulle galoppera att dom som inte skulle det fick gå till andra änden av ridhuset och skritta och trava runt där, så fick vi "galopperare" båda volterna. Lilly var jätteduktig i galoppen och kändes som en soffa med inbyggd plasmaTV och en popcornskål eller nåt! :O 

Hon var asskön att sitta på! :D  Och så galopperade hon hela tiden också! XD Sen så fick vi bara skritta av och ställa upp och sitta av ;) Jag är supernöjd med det här ridpasset och det gick väldigt bra! :D Suuuuuupernöjd!!! :D :D 


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Tidigare år

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards