stallivet

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Caroline Hedqvist - 6 december 2010 21:17

Nu startar jag bloggen på riktigt! :) Jag tycker att det ska bli kul att skriva på den här bloggen, har länge velat starta upp en blogg där jag skriver om vad som händer i stallet, Hamre Ridskola i Västerås. ^^ Ridlektionerna, arbetet var tredje vecka i stallet som Stallfia och allt jag gör med min sköthäst Speicin, honom kommer jag att skriva MYCKET om. Så nu ska jag börja med en liten presentation av mig och Speicin. :)

Jag är en 12årig tjej, 13 år 27 Juli 2011. Jag är väl för det mesta glad och snäll, en helt vanlig tjej som gillar att vara med mina kompisar och flumma tillsammans med dom. Flumm blir det mycket av för oss på dagarna... ;3 Jag brinner för hästar och ridningen, skulle nog ha svårt att klara mig utan hästarna. Skytte är också ett stort intresse där jag ser fram emot att bli bättre. ^^ Vill ni veta något mer? Nej, trodde inte det va? :D  Ps Cissis öra i bakgrunden, haha      Speicin då. 6 år gammal valack, mörkbrun med bläs. Han är verkligen en av dom mysigaste hästarna jag träffat. Underbara gångarter, dock lite trög att rida ibland, hihi, men det brukar gå bra. Han har en så gullig personlighet, men självklart med sina små egenheter, som att nypas i rumpan när man kratsar hovarna. (A) Ja, ni får en bild på honom med, lite extramaterial, för bilden är så dålig... (A)   

Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards