stallivet

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Caroline Hedqvist - 10 december 2010 22:04

Vem är det som kommer att vinna tror ni? Minnah Karlsson eller Jay Smith, vem blir - Idol 2010?! 

Själv hejar jag på Minnah, tycker att Jay är bra men Minnah är bättre!    Nu börjar snart Idol igen, jag kommer att dö av "nervositet" typ innan dom berättar vem som vunnit!   


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 10 december 2010 20:26

Dagens smiley blir... *trummvirvel*

   Den här!! Bara för att det var bra ämnen i skolan, jag slapp redovisa projektet idag, jag fick pannkaka och julmust till middag + att jag fick äta glass till efterrätt!   Och så klart för att det är fredag! :D


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 10 december 2010 18:52

Nämligen julmust och pannkaka! Mumma! 

   

Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 10 december 2010 18:41

Nu har jag med inspiration från min kompis skaffat ett bildspel, titta till höger!


     -----------------------------------------------------------------> 


Kram 

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 10 december 2010 17:26

Nu kom mamma med mer choklad!   Gott för mig, mumma!   Det är alltså små miniplopp, som dom skrivit annat an "Plopp" på.   Så totalt har jag nu fått;

Kärlek...

   kram...

   ...och puss!

   Gulligt va?   


 Kärlek, kram och puss (hihi)

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 10 december 2010 16:11

Nu sitter jag och smaskar på en 12 grams choklad som jag fick av mamma, mums!!   

  

Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 10 december 2010 15:07

Det är dags för fredagsmys, om det så är det sista jag gör, snart är det fredagsmys, hoppas inte föräldrarna stör, nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmyyyyyys!!!!   

Ärligt, gud vad skönt att det är fredag! Ikväll blir det fredagsmys med chips och kanske dipp om vi har nån? Nu är jag inte i skolan läääängreeeeeeee!!!! XDXD

 Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 10 december 2010 13:14

Vet ni vad jag tycker om att redovisa?! Så här!

   Haha, snacka om min! Men allvarligt, vi ska snart redovisa och jag är sjukt nervös... Undrar varför?    


Många nervösa kramar

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards