stallivet

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Caroline Hedqvist - 17 december 2010 22:31

Dagens smiley blir...*trummvirvel*

   Den här! För att jag hade en bra flummdag idag!   


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 17 december 2010 22:21

Äntligen får jag ha stallfia igen, många veckor sen jag hade det! Det ska bli väldigt kul!   Sen får vi ju rida på söndagen som belöning   Jag hoppas förstås på Speicin men nu har jag ju ridit honom så mycket så det finns ju ingen chans  Men inte deppa för det    Först är det arbete som gäller, vi får se hur många vi bli imorgon. Tänk om det bara blir Ida och jag, sheeeet, då blir det stressigt!   Men det är nog lite fler än så   Nu mååååste jag verkligen sova, ska upp tidigt imorgon, men jag berättar om stallfian när jag kommer hem! 


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 17 december 2010 22:10

Cissi var här idag igen, vi flummade som sjutton! När hon klädde på sig och skulle gå hem så satte hon på sig skon, och när hon reste sig upp så tappade hon balansen och vinglade fram och tillbaka som om hon bara var liiite full eller nåt!   Sen trillade hon framåt och tog emot sig med händerna och la sig på golvet! Jag höll på att garava ihjäl mig och var tvungen att sätta mig ner jag också! Sen skrattade vi så mycket att hon svalde en chilinöt som hon haft i munnen hel, hostade och skrattade sen igen! Jag fick springa och hämta vatten medan hon låg kvar på golvet och garvade! Gud vad kul vi hade! Sen låg hon där på golvet ett tag till och vi gjorde nånting... Haha, vilken dag alltså...

   Cissi Cissi Cissi...


Kram

/Caroline 

Av Caroline Hedqvist - 17 december 2010 19:55

Här är min middag! Visst har jag ett patetiskt liv som lägger upp bilder på vad jag äter hela tiden?! ;) 

   Omnomnom!   


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards