stallivet

Alla inlägg den 29 december 2010

Av Caroline Hedqvist - 29 december 2010 21:00

Dagens smiley blir...*trummvirvel*

   Den här! Det var en otroligt slapp och trött lovdag igår! :D

Av Caroline Hedqvist - 29 december 2010 19:05

Ja, precis som rubriken säger...

   Lite mörk bild men i ser nog...


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 29 december 2010 18:45

Jag försöker göra en snygg bloggdesign nu och vet ni hur det går? APDÅLIGT! Jag suger på sånt där och så har jag inga bra program heller... 

Så någon vänlig själ kanske kunde göra en åt mig...?    Säger vi... 


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 29 december 2010 17:04

Nu har jag varit på Hööks igen, följde med mamma och pappa när dom ändå skulle till Bauhaus eller vad det nu heter... 

Köpte en jacka som var på rean, jag betalar hälften och mamma hälften. De var grymt skön och det kommer att vara mycket lättare att sätta på sig hjälmen då det finns mycket mer plats vid hakan än på den andra jackan. Den gamla var jag tvungen att ta av mig för att sätta på mig hjälmen, bara för att det var så trångt vid hakan... XD Plus att den här faktiskt är utformad för ridning, den gamla var ju en skidjacka och var ganska stel att rida i, särskilt när man skulle hoppa upp på hästen. Och för att rida på en häst måste man komma upp på den först... XD

   Myyyys...   


Kram

/Caroline 

Av Caroline Hedqvist - 29 december 2010 00:34

Ärligt, jag måste vara onormal... För hur många andra normal tolvåringar sitter uppe kl halv ett på natten och käkar pizza lixom? Svar; Typ ingen...

  

Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 29 december 2010 00:32

Nu är filmen på mig och Lilly ute på youtube, varsågoda!   

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards