stallivet

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Caroline Hedqvist - 30 december 2010 20:29

Hej och välkommen till den enkla guiden för alla idioter där ute i världen! Idag ska vi gå igenom hur man öppnar ett papper till en glassbåt! 

Det du behöver är;

-En glassbåt från sia som inte är uppäten och har pappret på fortfarande 

-Nån form av vett i huvudet

-Fingrar som fungerar - vet du inte hur du ska använda fingrarna så läs handboken


Steg 1.

   Ta din SIA  glassbåt

Steg 2

   Sätt fingrarna på lämpligt ställe högst upp på pappret

Steg 3

   Riv upp pappret så att glassbåten inuti syns

Steg 4 

   Riv bort hela pappret

Steg 5

   Ta fram glassbåten

Steg 6

   Stoppa in glassbåten i munnen och ta en stor tugga - men akta dig för ilningar i tänderna!


Det var slutet på den enkla guiden för idag. Nästa gång så ska vi gå igenom hur man knyter skorna, hejdå!


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 30 december 2010 19:55


Nu sitter jag här tillsammans med Cissi! Vi spotifierar också, har fått höra att spotifierar har blivit ett offeciellt svenskt ord! Haha!   För er som inte fattade det så lyssnar vi alltså på musik med spotify... Vi flummar också, bara så att ni vet, och Cissi har tråkigt ändå, även fast vi flummar! Men här har ni lite flummbilder iaf: Haha *asg*

             Och här har ni en sista, ärligt, vad håller vi på med egentligen?!

   Jaaaa...


Kram

/Caroline


Av Caroline Hedqvist - 30 december 2010 19:15

Dagens smiley blir...*trummvirvel*

  Den här! Cissi var här idag, det var kul! ;)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 30 december 2010 13:40

Hittade det här "testet" på en blogg och gillar såna här grejer så ska prova. Här är mitt resultat:

Stegrat med: Polly! Nej vänta, hon sparkade ju bakut, inte stegrade, haha! ;)
Bockat med: Halvbockat med Drutten, han har gjort fåniga glädjeskutt men det var ju knappast några kraftfulla bocksprång precis ;)
Ramlat av: West och Mona :P
Galopperat barbacka över en sommaräng med: -
Hoppat 70 cm med: Vet inte, mycket möjligt att Mona hoppat sjuttio med mig nån gång... eller nä, inte så högt, men hon har säkert hoppat 60 iaf med mig eftersom att hon hoppar hööööögt...
Ridit i hagen: -
Haft på ridläger: Bästa Speicin <33<3
Galopperat över ett snöklätt fält med: -
Longerat: -
Ridit ut ensam på: -
Ridit in:-
Duschat: Var med när dom duschade Guinness en gång, räknas det? ^^
Förlorat: Det beror på... Twix var en häst som jag gillade mycket som såldes men...
Badat med:-
Blivit illa sparkad av: Har blivit sparkad så att det gjorde jätteont(!) men... Clover var det iaf...
Blivit biten av: Petite! Och gissa bara hur nära Speicin har varit att bita mig i rumpan... Haha!
Skenat med: West!
Ramlat av från på ett hinder: -
Hoppat högst med (häst) : -
Hoppat högst med (ponny): Mona!
Tävlat hoppning med: West, och Clover!
Tävlat dressyr med: Clover, det var LM så egentligen ingen riktig tävling inför publik och så...
Inte tycker om: ingen :p
Bäst: SPEEEEEEEEICIIIIIIIIN!!!!!!!!
Största hästen du ridit: Emma!


Jag hade ju inte gjort så mycket av det här...   


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards