stallivet

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Caroline Hedqvist - 18 december 2010 21:27

Låtsas att mina naglar är mina ögon på den här bilden! Hahah, seriöst, vad ful man blir när man tänker sig på det viset! :D XD

   Haha, jaaa.... gud vad trött jag måste vara... eller nåt... KOSKENKORVA!!!!


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 18 december 2010 21:19

Haha, visst är hon gullig! :D Och tjock också, men det är en helt annan historia...   

   Det är en ganska dålig bild, en hamsterbenen rör sig i 170 jämt och ständigt! Kameran på datorn är inte tillräckligt snabb...   

(Borde kanske fresten döpa om kategorin "Zip och Zap" till bara "Hamstrar"?)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 18 december 2010 21:17

Geisha är goooooott!   

  

Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 18 december 2010 19:51

Hade alltså stallfia idag! Allting var som vanligt vilket innebar att släppa ut hästar, mocka, fylla höpåsar, fodra, hjälpa till på igenridningen och släppa in hästar igen så klart då!   Imorgon blir det väl samma sak fast ingen igenridning utan knatteridning, och så ska vi ju rida också! <3   Jag vill att A-L ska ha hand om stallfian då! Hon har så bra ridlektioner också! Jag hoppas att få rida typ Speicin, eller Tiny, eller nån!     Var lite kortfattat men jag tror inte att ni orkar sitta och läsa allt som hände!   


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 18 december 2010 18:45

Dagens smiley blir...*trummvirvel*

   Den här! Det var kul att ha stallfia igen för första gången på länge! :D


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 18 december 2010 07:15

Skulle äta en rejäl frukost för att orka stallfian...XD Det gick väl sådär måste jag säga... Tog en macka med rökt kalkon på, ett glas juice, en tallrik med youghurt och flingor och en skivad banan. Kämpade i mig mackan(har jättesvårt att äta frukost på morgonen )sen smakade jag juicen och den smakade pekka, var tvungen att hälla bort den. Youghurten var rinnig och äcklig. Sen orkade jag inte äta bananen! Visst gick det bra för mig?   

 

Kram

/Caroline  

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards