stallivet

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Caroline Hedqvist - 21 december 2010 23:43

Nu nattbloggar jag! Men det är ju JULLOV!!!!   Så det gör ju inget att den är kvart i tolv en helt vanlig tisdagskväll! Som inte är så vanlig för det är ju JULOOOOOOOOV! Julischlovisch! Juuuulloooooov! Förlåt för att jag drygar mig men jag är nog för trött för att blogga egentligen så nu ska jag nog försöka sova lite, godnatt!   


Många trötta kramar

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 21 december 2010 21:27

Dagens smiley blir...*trummvirvel*

   Den här! Cissi ska sova här, det var julavslutning osv... Har många olika anledningar!   


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 21 december 2010 19:56

Nu har det äntligen varit julavslutning, jippie! :D Det var lite sång och lite priutdelning, Medde vann ett pris men var inte där..? Men det här var min julklädsel kan man säga... Inte speciellt julig...   

   Och bara ett örhänge har jag, tappade det ena på skolan...   


Kram

/Caroline 

Av Caroline Hedqvist - 21 december 2010 12:12

Cissi är Blåtunga idag, en mystisk varelse som lever i dom mörkaste delarna av skiljeboskolan och bara kommer fram ibland! Jag hade sådan tur som fick se ett så ståtligt exemplar!

  

Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 21 december 2010 12:08

Så här ser jag ut idag, när jag sitter här i skolan, i mina stora, slitna, lila örhängen!   Mouhaha, jag måste ha dålig bloggfantasi...

   Hihi, snacka misstänksam...


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 21 december 2010 10:14

Nu sitter jag här i klassrummet, det här blir ett kort inlägg. Jag ska precis skriva en utvärdering eftersom att vi har julavslutning ikväll! :) Efter lunch så ska vi ha nån konstig men rolig frågesport, det är så synd om Ida som missar allt!    Du måste vara frisk på onsdag iaf! Medde, var är du...?


Nu ska jag skriva!


Kram

/Caroline




Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards