stallivet

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Caroline Hedqvist - 12 december 2010 22:04

Dagens smiley blir...*trummvirvel*

   Den här! För att...för att... jag vet inte! XD

Av Caroline Hedqvist - 12 december 2010 18:55

...om jag fortsätter så här!   I fredags så åt jag pannkaka som ni säkert vet, och idag så köpte vi kinamat(det blev inte pizza)! Jag får jobba riktigt hårt på idrotten imorrn!   

   Gott var det iallafall!   


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 12 december 2010 16:45

-Jag har äntligen pallrat mig iväg för att köpa hamstermat

-Jag är glad idag ^^

-Vi ska köpa pizza ikväll :)

-Jag toppar fortfarande den här grimman :D

-Det är söndag och skola imorgon

-Jag känner mig fortfarande inte helt säker på Nobelredovisningen

-Det här pannbandet, tycker inte att det är nå snyggt alls :/


Om ni undrar varför jag la in utrustning också så var det för att jag satt och tittade på Hööks hemsida, det blir antagligen första och sista gången jag lägger in utrustning! :P


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 12 december 2010 16:37

Nu ska jag starta igång en ny grej på bloggen, nämligen "Topp eller Stopp". Det är då jag hissar och dissar saker, men jag ville bara ge det ett namn som jag aldrig sett att någon annan haft förut!   T ex;

Toppar:

-Jag är glad idag!

Stoppar:

Det är alldeles för kallt!


Ungefär så, tror att ni förstår?   

Symbolerna kommer att se ut så här:

     


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 12 december 2010 13:37

...efter att ha haft håret i flätor hela natten, visst är jag snygg?      ^^

   Jag hade dålig fantasi, visste inte vilken min jag skulle ha på bilden! Hahah, så det fick bli den här! ^^


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 12 december 2010 13:16

Nu ska Meduza gästblogga!    Hon ska just nu bara berätta lite om sig och sånt, för framtida gästbloggsinlägg från henne!   Nu överlämnar jag till Meduza alltså!


Halloj!


Jag heter alltså Meduza och ska gästblogga lite... :)


Jag kan väl skriva att jag oftast brukar rita på fritiden, både för hand och på datorn, det är jättekuligt båda sakerna;) Jag tycker också om att fotografera, men just nu har jag en kamera med sämsta bildkvalitén, och fastän jag knappt har använt den (knäppt 2 foton) så står det "To low battery for flash" eller något sånt står det... Problemet är ju att det är oladdningsbara batterier x)


Mer om mig så har jag två hästar hemma, Fakira och Lilltodda, en hund som heter Benny (han har töntigt namn, men han hade ett ännu fulare tidigare: Bettino, liksom, haha), tio katter som jag inte vet namnet på alla eftersom att de flesta av dem är kattungar, och mamma döpte alla ungar, men de jag vet namnet på är Lovisa, Miss Ellie, Blackie, Tindra och (Heavenly) Hope... Och inte glömma ryska stäppsköldpaddorna Underbettan och Lenin som är i dvala i kylskåpet nu x) Blir inte kul om man tar fram ett smörpaket så ligger det en sköldpadda där i, haha! 


Jag måste bara säga att jag är lycklig att ha det som jag har det: i skolan behöver jag aldrig vara rädd för att vara ensam, för jag har världens gulligaste kompisar! Vi ställer upp för varandra vad det än gäller... Vi har så sjukt roligt, och vi flummar som tokar hela tidenxD Det är otroligt att jag ens har hamnat i samma stad som de här människorna... <3<3


Nu har jag nog inget mer att berätta, tror jag, så herrå! :)


Nu har ni fått första gästbloggningen, nästa vecka kommer en till! :D


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 12 december 2010 13:00

Den här vill jag ha till Speicin i framtiden, fast i vinrött!   Kanske kunde vara något att lägga julklappspengarna på?   Han skulle blir jättegullig i den! Det är ju lätt med färger också, eftersom att han är nästan svart och svart passar till alla färger.   


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards