stallivet

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Caroline Hedqvist - 9 december 2010 21:12

Dagens smiley blir..*trummvirvel*

   Den här! Därför att det var en kul och aningen "crazy" dag, med stulna plånböcker och allt!


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 9 december 2010 21:03

Idag har jag varit till stallet igen!   Tog med mig Cissi, hon ska pröva att rida i våran grupp på onsdag!   Men vi fick iallafall skjuts av pappa dit och så gick vi in och... åt mellis typ...    Sen skötte vi hästarna, Cissi fick borsta Druttson-Pruttson lite och jag borstade så klart världens bästa Speicin! <3 Han var på bra humör idag, men han orkade inte blogga ikväll "Jaaaaamen prööööva aaaatt skriiiiva med hoooovar sjääälva vettjaaa!" Var hans kommentar.   Sen så gjorde vi ärligt talat inte så mycket mer intressant... vi tittade på lektionerna och sen så borstade vi Karen och Singel lite, för Cissi ville så gärna borsta nån mer...   Sen åkte jag med Cissi ut till Ängsö Islandshästar, där rider hon nu, och vi skulle hämta hennes brorsa. Jag fick träffa hästarna och titta lite och sen skjutsade dom hem mig! Spännande inlägg, jag vet! 


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 9 december 2010 20:49

På lördag är det Lucia i stallet, det blir kul!   Haha, jag läste på hemsidan och ba whoot the foot, magdans lixom? Haha! Förutom det så var det hundhoppning och luciatåg så klart och en massa annat kul!   Och nu har dom bett MIG att vara med på luciatåget, vad säger ni, ska jag göra det?    Världens bästa sätt att slösa bort lördagen på, stå i en pyjamas och sjunga utslitna gamla julsånger, åh vad kul!   Hoppas att jag får leda en av hästarna i så fall!


Men iallafall... nu ska jag göra... någonting, kanske leta fram min vita pyjamas till på lördag?   

Nu kom jag på en sak... hur sjutton hade dom tänkt att jag skulle veta när vi ska sjunga vad?!   Jag åker väl dit på lördag och frågar hur dom hade tänkt...


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 9 december 2010 09:20

Jag och Ida har startat en kampanj och den heter VVF!!!


VÅGA VÄGRA FACEBOOK!!!



Fortsätt gärna att sprida vidare på era bloggar om ni håller med!


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 9 december 2010 09:10

Min underbara vänner har också egna bloggar! <3<3<3


Ida <3


Sara <3 (Gästlösenord)


Cissi <3 (Gästlösenord)


Meduza  <3


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 9 december 2010 08:23

Nu blir det ett kort inlägg men lärarna kommer snart och jag vill hinna göra lite annat på datorn innan vi går in.   Tänkte bara skriva om uppdateringarna idag, det blir ett inlägg ikväll, återigen ska jag försöka få min kompis att gästblogga(A)och så blir det en dagens smiley.   Nu är lärarna här så jag hann inte något mer, hejdå!   


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards