stallivet

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Caroline Hedqvist - 13 december 2010 19:28

Var inne och tittade på Idas blogg och kom på att jag glömt att berätta - jag ska vara med på en hopptävling! Eller ja, hopptävling och hopptävling, om det är en clear round där jag och Ida antagligen med ganska många år att vara äldst man kallar hopptävling så.    Ska ha lilla West på 40 cm antagligen!   Vill ni veta hur West ser ut så kan ni titta här, han är den musblacka hästen på "headern" eller vad man ska säga.   På tal om hopptävling så ska vi hoppa på onsdag(har säkert redan sagt det men)! Ska bli jättekul med lilla Spejs, eller Speic som blir lite bättre med tanke på hans riktiga namn, Speicin då.    Sen så ska ju Cissi antagligen rida i våran grupp också, ska bli jättekul!   


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 13 december 2010 19:15

Dagens smiley blir...*trummvirvel*

   Den här! För att jag hade kul idag, på nånting...! :D


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 13 december 2010 15:03

Ja vet ni vad, jag klarade det! Att redovisa alltså... Jag pratade också utan att säga fel, helt otroligt att jag klarade det!  Så jag är supernöjd, och gud vad skönt att det är över nu! Vill ni veta vad jag tycker om att Nobelprojektet är slut nu? Så här!

   Haha, visst är jag fin? Vilket fint smile jag har!   

  Ska skriva lite fler inlägg senare, ska bara titta på lite saker nu!    


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards