stallivet

Alla inlägg den 24 december 2010

Av Caroline Hedqvist - 24 december 2010 23:00

Dagens smiley blir...*trummvirvel*

   Den här! JUUUUULAFTOOOON!   


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 24 december 2010 18:08

Kim sa att nu när jag har färgat och lockat håret så måste vi ju ta en bild på dig, för du ser så episk ut! Sagt och gjort, vi tog en bild! Men så särskilt episk blev jag ju inte...   

   Nejnej, VERKLIGEN inte episk..


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 24 december 2010 18:01

Nu är julafton i princip över...   Men jag är supernöjd med kvällen, alla hade trevligt, maten var god och julklapparna roliga.   Jag fick jättemycket bra, praktiska saker och är jättenöjd! 

Jag fick;

En reflexväst

 

En rosa och vit fleecetröja

  

En film(hästfilm såklart, heter kort och gott "Klara")

  

Två par knästrumpor

  

En chokladtomte

  

En biobiljett(låg en trisslott i också)

  

En supermysig mogonrock i grått med vita prickar

  

Underkläder...(är ni intresserade av att se bilden, hihi?)

  

Ett par mysiga tofflor

  

Två böcker i Klara serien

  

Ett örngott med texten Världens bästa kompis på(av Cissi)

  

och sist men verkligen inte minst - PENGAR!!! :D 

Chockerande 1400 kr! 

  


Är som sagt jättenöjd med kvällen och tror att alla var det   


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 24 december 2010 15:40

Nu sitter jag här och tittar på Kalle Anka    Ferdinand nu, en av mina favoriter!    Någon mer som tittar på Kalle Anka?   


Kram

/Caroline 

Av Caroline Hedqvist - 24 december 2010 11:50

Nu förbereder vi här hemma för alla gäster som ska komma! Det är mycket mat att laga och mycket att duka och städa.   Mina uppdrag har hittills bara var att skala ägg och duka.   

   Jätte...fint...   

Jag längtar tills alla gäster kommer, det ska bli jätteroligt!   


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards