stallivet

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Caroline Hedqvist - 23 december 2010 23:57

Nu är det äntligen klart - min hårfärgning!   Supernöjd, skulle var chokladbrun men blev mer åt det mörkt rödbruna hållet!   Här får ni lite flummbilder...   

                      


                                           

              Före                                                                  Efter



Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 23 december 2010 23:45

Dagens smiley blir...*trummvirvel*

    Den här(för andra gången nu)! Är så himla glad för den är två minuter över tolv och alltså JULAFTON! GOD JUL PÅ ER ALLA! Kom just på att det blir ju lite fel med tiden på dagens smiley eftersom att det lixom redan är nästa dag... får köra lite efterbloggning och ändra tiden...   


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 23 december 2010 22:15

Nu är julgranen uppe och klädd, julklapparna ligger under och ljusen är på!   Äntligen!

   Mamma och pappa tycker att jag och min brorsa får så lite julklappar medan jag tycker att vi skulle kunna bada i dom!   Kom igen hörrni, det är inte julklappar julen handlar om, lärde inte era föraldrar er det när ni var mindre?   


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 23 december 2010 16:41

Varsågod, Ida!   


Hej där framför datorskärmen! :D

Jag heter Ida Lövgren och är 12 år gammal. :D

Jag föddes i Örebro 27 Augusti 1998.

Själv bor jag en bit ut på landet utanför Västerås med min familj. Där har vi ganska många djur som är ett utav mina stora intressen. =)

Vill plugga till veterinär när jag blir äldre och flytta till gotland, och jobba där. =)

Hemma har jag mina 3 ögonstenar.

Tussan, Tingeling och Skorpan är tre kaniner som jag tävlar och tränar i kaninhoppning på fritiden. <3

Rider gör jag också, på Hamre Ridskola där jag är några gånger i veckan, och skjuter gör jag med. :D Så jag drömmer om att bli veterinär, duktig ryttare och OS skytt.  XD

Hoppas att jag inte har glömt något men det var väl allt tror jag! :D

Kram//Ida


Ps. Jag hatar folk som försöker vara äldre än vad dom är!!


Kaninernas blogg: http://tussantingelingochskorpan.bloggplatsen.se

Min blogg: http://stalltokig.bloggplatsen.se


Andra gästbloggningen, får se när och vem det är som gör nästa gång! XD :)


Kram

/Caroline




















Av Caroline Hedqvist - 23 december 2010 16:27

Okej, själva Luciatåget var väl inet så sent, men jag var sen att berätta om det då jag inte haft några bilder tillgängliga och nån bild vill ni ha va? Iallafall så var det jag, Ida, Agnes, Malin, Idas brorsa Gustav och Amanda. Kaninerna var Skorpan, Tingeling, Tussan, Hoppsan, Molly, Cocos och Nemo. Jag höll i Skorpan, hon hade tomteluva på sig och var jättegullig! Tingeling var lucia, Tussan tärna, Cocos och Nemo var(tror jag iallafall)tärnor båda två, Hoppsan var OCKSÅ tärna och Molly var stjärngosse. Puh, många tärnor!   Det gick väldigt bra, vi hade bara tränat på låtarna kanske 5 gånger samma dag så allt gick utom förväntningarna! Cocos och Nemo började kivas lite mitt i, och Skorpans tomteluva ville bara glida ner i ögonen på henne men det löste sig alltihopa och föräldrarna tyckte att vi var duktiga! Här har ni iaf en bild   Det är alltså jag som sitter med den bruna kaninen bredvid lucia, jag har rosa jacka!

  Tråkigt nog så blev inte hela Cocos och Nemo med...   


Kram

/Caroline 

Av Caroline Hedqvist - 23 december 2010 16:20

Ja, kan ni förstå det?! Det är JULAFTON imorgon! Va, redan, men hallå, jag har inte gjort eller köpt några julklappar, jag är inte förberedd! Men nu är det så - Julen är Här!

 

Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 23 december 2010 16:01

Kom precis hem från Emma, hennes mamma fyller år idag så jag skulle hjälpa till att göra tacos till deras gäster och så skulle vi bara träffas lite.   Jag började med att skära lök för att få det överstökat, haha, något som jag inte borde ha gjort! Tog typ en halv minut och sen kändes det som att jag storbölade!   Emma sprang och hämtade ett par simglasögon som jag satte på mig, och så stod vi där och sa att "Om nån frågar varför vi har simglasögon på oss så säger vi att vi hade tänkt att ta oss en simtur i diskhon!" Haha, gud vad kul det var!   


Kram

/Caroline

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards