stallivet

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Caroline Hedqvist - 22 december 2010 21:36

-Till folk som försöker verka äldre än vad dom är...-.-

Kom inte på nåt mer, hihi!


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 22 december 2010 21:28

  -Till Jullov! :D

-Till hästar som har sköna gångarter!

Av Caroline Hedqvist - 22 december 2010 21:23

Dagens smiley blir...*trummvirvel*

   Den här! Det var ju ridning!   Den här smileyn har ramlat av hästen och slagit ut alla sina tänder...


Det börjar blir svårt att komma på nya smileys nu, så snart kommer jag att börja använda de gamla en gång till tyvärr! :/


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 22 december 2010 21:12

Det fick A-L av Ida och mig idag! En burk med julgodis med ett kort som det stod "God Jul Anna-Lotta önskar Caroline och Ida"   Hon blev jätteglad och kom ut från kontoret för att krama oss!   Kul att det uppskattades!   


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 22 december 2010 20:35

Idag var det alltså ridlektion igen! 

Emma var med och tittade idag, det var kul!   

Hade min "lilla bebis" Speicin idag igen!   

Vi red i stora ridhuset idag, gud vad skönt! Det var typ 20-25 minus och det är iskallt i lilla ridhuset!

Vi började med skritt och trav runt spåret, och sen fick vi galoppera från A till C och där gick det super! Han var så mysig och mjuk! Anna-Lotta sa att han hade varit en riktig latmask lektionen innan men det märkte inte jag! Han travade fortare redan vi K men jag höll in och släppte vid A och då fattade han på exakt rätt ställe!   


Sen fick vi köra en liten Kadrilj! Vi ställde upp oss 2 och 2(4 par). Sen gjorde vi olika typ övningar, snett igenom, vänd rätt upp och så gick alla på spåret och så. Han tyckte att det var jätteskoj att få gå bredvid Guinness, och försökte tränga sig närmare hela tiden! Han är så mysig, den där lilla ponnyn!   


I det stora hela så är jag grymt nöjd med lektionen, Speicin skötte sig verkligen jättebra och ansträngde sig för att göra rätt!    A-L sa att han såg jättefin ut!


Nu är det juluppehåll och ingen vanlig lektion på ett par veckor...   

Men på söndag blir det hopptävling och förmodligen Kompis/Familjeridning på tisdagen! Sen är det Stallfiedag den 2/1 också, och då får vi rida!   


Kram

/Caroline 

Av Caroline Hedqvist - 22 december 2010 20:24

Nu är det JULLOV!!!!!!!!!! 


Och snart Julafton också, men julmat och julklappar och julgran!   



Glitterfy.com - Glitter Graphics

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards