stallivet

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Caroline Hedqvist - 11 december 2010 20:30

Dagens smiley blir...*trummvirvel*

   Den här! För jag tyckte att den var gullig...   


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 11 december 2010 19:42

Dagens smiley blir... *trummvirvel*

   Den här! För att jag var i stallet och för att det var lucia! :D


Jag har bara glada smileys nu, beror väl på att jag bara har bra dagar och det är ju bra! :)


Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 11 december 2010 19:33

Nu sitter jag och glor på simpsons och dricker energidryck! Jag fick lite av pappa.     Jag får akta mig så att jag inte blir speedad, så som på den här bilden!   

  

Kram

/Caroline

Av Caroline Hedqvist - 11 december 2010 17:26

Nu är luciashowen på hamre över!   Men kul var det!   Det var massor av saker i showen. Det var ponnyhoppning, där mor och dotter skulle hoppa en bana på en ponny. Döttrarna hoppade först och sen skulle mamma hoppa samma bana och försöka komma så nära dotterns tid som möjligt. Det var gymkhana på ridskoleponnyerna och ridskoleelever och gymnasiets hästar och ryttare. Där var det full fart och en tjej som flög av!   Och en annan som höll på att inte få stopp på hästen. Det var två olika kadriljer. Dom presenterade vinnare av Årets häst/ponny(dom som har gått flest lektioner iår, det blev Clover som ponny(han vann även förra året)och Singel för stor häst. Dom berättade även vem som hade vunnit LM, även det för häst och ponny. Sen var det en tjej som visade upp en gren inom western på sitt åttaåriga quartersto, grenen trail.   Dom la upp nån bana med bommar som dom skulle kliva över och snurra runt inuti utan att nudda bommarna.   Så var det voltige också, jag får ont bara av att titta på det!   Gud vad ont det måste göra att trilla av, utan hjälm eller väst eller nån annan skyddsutrustning... Sen så var det lite hunduppvisning med folk och en hund från brukshundsklubben. Dom visade upp lite "springa efter en person som snott något från tomten och fälla honom". Det var ganska coolt.   Sen så var det ju så klart luciatåg! Jag blev tomte istället för tärna, för pyjamasen var lite för liten.  Det gick ganska bra med att sjunga trots att jag inte varit med på någon träning. Det var bara dom "vanliga" låtarna som jag redan kunde. Tiny gick först som lucian satt på, med ledare. Sen kom Lilly och en annan privathäst efter, även dom med ryttare. Sen kom Inter och Petite som bara blev ledda. Dom var så gulliga!  Sen kom vi alla andra på en rad av par efter, tomte och tomte eller tärna och tärna, så gick vi. Så vi sjöng några låtar och sen gick vi ut igen. Vi var lite rädda att vi inte skulle höras för vi sjöng så tyst på träningen innan, men det gick super!   


Kram

/Caroline 

Av Caroline Hedqvist - 11 december 2010 09:22

Jag tänkte bara visa lite bilder när hamstern Zip får ett ryck på en bit knäckebröd... Dock hade han innan det redan fått ett ryck på mitt finger...   

 

Och en lite felfokuserad bild när han fick den...  

 


Kram

/Caroline  

Följ gärna min blogg ^^

   bloglovin

Presentation


Jag heter Caroline och är en tjej på 12 år, 13 i Juli, som lever mitt liv omringad av djuren. När jag inte sitter på en 500 kilo tung häst så pysslar jag om mina dvärghampisar som väger kanske 50 gram, eller busar med små söta kaniner.

Vad som finns att läsa

Besöksstatistik

Fråga mig

12 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Letar du efter något? :)

Senaste inläggen

Felicia

Följ bloggen

bloglovin

Caroline

 

Speicin

 

Elding

 

Zip och Zap

 


Ovido - Quiz & Flashcards